Thailand 2005.<3


---

Som vissa vet så var jag o min familj samt lite vänner där 2004, så 2005 åker vi tillbaka för att bland annat jag saknade landet så mycket så jag höll på att rymma dit, och att hälsa på våra kompisar som bor där och gå på den thailändska cermonin. Så här är massa blandade bilder från den resan!








































och för dom som vill veta så vare här vi "landade" med våran båt 2004 i tsunamin.
bara att vattnet var till mitt huvud när ja stod längst upp vid buskarna o höll i mig.







ca 200m ut där var vi när vågen träffa oss.




och där klättrade vi upp, från trästet till vägen när vi sulle till sjukhuset.
elelr det var en thailändare som bar mig upp för jag inte kunde gå.
jag glömmer aldrig hans ansikte..












blev ledsen i ögat när vi skulle åka, va tvungen att leta upp min favorithund,
annars vägrade ja gå med bussen. men ja blev ledsen. ville inte lämna honom


miss you, Tip & Lekk


hamna i thai-tidningen. dom enda "vita" på hela cermonin..


drottningen hade tal














det där får bli sista bilden.
nu ska jag sova, Tjing!

---







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0