Saknar dig!

-------------


Jag miste dig,
du kommer aldrig åter.
Mitt hjärta brister och jag gråter.
Tusen tårar senare jag står vid din gravstens sida,
det känns skönt att du slapp lida.
Även fast du inte finns här kommer jag alltid ha dig kär.
Under alla dessa år som gått har jag aldrig förstått,
att den dagen du försvann skulle kännas som fan.
Jag vill bara säga att jag älskar dig så

-

förlåt
förlåt för att jag aldrig besökte dig på sjukhuset.
jag var så jävla rädd,
och visste inte ens att det var så där allvarligt...
Och nu fick jag inte ens säga hejdå..





saknar dig så jävla mycket,
jag älskar dig
kommer aldrig glömma dig älskade farmor..


-----


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0