Hoppla hästen.

----


Drog till stallet och red lektion igen. Asballt, jävligt jobbigt vare.
men skåååååååj.
A-K (min ridlärare), ställde upp några hinder,
också blev det full rulle i bnen på min hopplahäst Melexa.
asnice.
dock har jag och Felicia, från och med nästa vecka bytt till torsdags gruppen.
Där dom rider stooora hästar.
Hur fan ska det gå för mig lixom?! :S FUCK.

meeeen,
på söndag äre hopp-tävling.
Dock ska jag inte ställa upp, men kolla på.

fräckt som satan.






Och jag saknar min lilla Ludde :(
 Vila i frid bebi.






------


Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv; alltså.. aa nä jag vet inte.. Men vi tar den någon gång nör vi ses <3

2010-10-15 @ 11:57:17
URL: http://hardlucklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0