Julafton imorgon.

.

Imorrn är det julafton, helt sjukt. Har ingen julkänsla alls, ser alla konstiga julpynt i fönsten oh klappar hit o dit och folk som rusar runt i snö vädret, men inte fan kan jag tänka mig att det är julimorgon. Dom senaste 6 åren, förutom ETT år, så har jag tillbringat min jul vid den thailändska kusten med shorts o linne med en iskall läsk i handen. Inte fan är jag pepp på köttbullar sill o prinskorv.

De ändå jag tycker är bra med julen är julklappar!


ush på't.
har dock fått 4 julklappar av min underbara boyfriend, men han sparade tre st tills imorrn!
asum

bilder o shit från julafton kmr vell upp senaste, efter jul asså!! heehhe


















----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0