Dåligt besked......

.


Måste jag ännu en gång mista en vän som jag blivit hopplöst förälskad i precis när allting börjar gå som bäst med vårat arbete, eller snarare mitt arbete att försöka få dig att må bättre. DÅ, när vi kommit en sån jävla bra bit på vägen säger Annelie att du är till salu, svårt nog att hålla tallbaka tårarna asså.

Fy fan vad jag inte behövdr detta just nu, varför blev jag förälskad i just denna jäffla havremoppe?
jo för att jag passar honom som bäst såklart..
Alltid jag som får skit och råkar illa ut.

Klart han ska säljas, ifall ingen fattat de än!
och självklart är mamma emot att ha häst bara för "han" är det. jävla kukhuvud.
jävla skit.
pallar inte.
SKJUT MIG





.

Kommentarer
Postat av: emma

<3

2011-03-18 @ 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0