Vintersjuk?!

.
Redan tött på vintern, även fast det är lite mysigt ibland.

Vintern är här, behöver jag berätta mer? börjar bli sjuk & har inte varit i skolan på två dagar.
all är typ sjuka och liggger hemma och spyr, jag är så fasen inte pepp på någonting förutom utomlands resa elr sommar. Drog iaf till forum idag och köpte en present till pappa som fyllde år i söndag, samt ett par lya leggings/spandex till mig själv, juste, kom på nu att dom ligger i tvätten, dags att hänga upp dom!

Detta var ingen bra dag, men får se om jag orkar pallra mig till plugget imorrn, dock är det ridning på kvällen, lite jag ser fram emot. Ska rida Spike, ridskolans nya och busiga unghingst, men ändå min favorit. Förra lektionen red jag också honom, Anneli, min lärare, sa i slutet av lektionen "Han ser ut som en helt annan häst, tror du får rida honom oftare för det är ingen annan som vill rida honom och ingen annan som fått honom gå så bra heller. bra jobbat". Så det är niiiiice!!!


nu orkar jag inte skriva mer, bye!

oooch en grej till, jag gillar inte min mammas kille.
och jag gillar inte min mamma när hon är med honom!

sådär ja.. :)







.

Kommentarer
Postat av: Linn sis

menmen, varför gillar du inte honom, han verkade ju trevlig?

puss

2010-12-07 @ 15:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0