Reklam inspelning!

.



Idag blev man ledig från skolan, va på provinspelning till den nya fredagsmys reklamen. asum!
Hoppas bara man får rollen så får man iaf lite sommar cash!

(ja detta är den "gamla")



och som vissa märk har det gott lite segt med bloggen, har haft lite fullt upp, har flyttat lite hem till pappa då det blivit lite skit o sådans hos min så kallade "mor".
och internet är så segt här så man vill bara slå sönder datan så de blir lite surt att sitta hära vid...dumburken!!

men iaf, BULLET spelningen var asum, riktigt bra faktiskt. Dock itne så väldans mycket röjj då man fick sitta på små stolar. Men dom bjöd på godis kakor saft te och kaffe! riktigt nice ändåå.

MEEEEEEN.... jag funderar på ett sälja min ett åriga Sony A330. Vi har inte blivit "ett",  såå jag måste försöka hitta en ny riktig kärlek. så ifall någon är intresserad, eller har tips om annan bra kamera så hojta till!
och ifall att nu någon får för sig att vilja köpa min kamera så äre lixom två objektiv + huset dårå, samt kameraväska och typ 8 GB minneskort har jag för mig!!! jaja.



Tjing.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0